Hoe het nu is:
- Jouw tankbonnetjes slingeren nog ergens in je auto;
- Je verwerkt je bankafschrijvingen handmatig en dat kost je veel te veel tijd;
- Misschien heb je zelfs een schoenendoos met achterstallige bonnetjes om te verwerken;
- Of heb je gewoon weinig tijd voor boekhouden;
- Door de achterstand heb je geen duidelijk beeld van hoe jouw bedrijf ervoor staat;
- En dat zorgt voor onrust in je hoofd.
Stel je eens voor:
- Je administratie is opgeruimd en weggewerkt;
- Het hele jaar heb je inzicht wat er moet binnenkomen en eruit gaat, ook naar de belastingdienst;
- Je weet duidelijk wat je te besteden hebt en hoeveel winst je maakt;
- Je hebt geen stress over rekeningen die je moet betalen;
- Loopt nooit meer inkomsten mis door niet-betaalde facturen;
- En je geniet vol energie van het ondernemen!
“Geen gedoe meer met bonnetjes en het betalen van rekeningen.”
Zo doen we dat!
Of je jouw administratie nu keurig op orde hebt, of er allang niet meer naar hebt omgekeken: jij besteedt je administratie het liefst uit.
Samen zorgen we ervoor dat jouw administratie op orde is. Ik werk alles weg wat er nu ligt en help je om een structuur te vinden die voor jou werkt. Daarbij werken we in kleine stappen. Ieder kwartaal je administratie op orde maken voelt vaak als grote klus. Maar als je maandelijks nu 15 minuten bezig bent, dan gaat het opeens een stuk gemakkelijker.
Met handige, digitale tools automatiseer ik een groot deel van jouw administratie. Dat scheelt je in de toekomst weer veel tijd. Daarbij kijk ik wat bij jou past. Niet perse een manier zoals ik het altijd doe, maar tools die voor jou werken. En dat maakt mijn werk zo leuk! Want iedere zzp’er is anders. Weg met de stress en alles geregeld zoals het hoort!
Wil jij geen tijd verliezen aan je boekhouding?
Besteed je administratie dan nu uit.